Target Wedding ^o^

Friday 27 January 2012

eh 'eh maluuuuu yall >_< !

weh hahahaha nak tahu tak? aduhaii nak cerita ni pun aku dah malu.. seriouly beb ape pon tak boleh! hahaha
tadi mamat si jantung hati aku datang lunch kat kedai, then korg pun tahu kan. kalau kita ada filling kat someone tu dah tentu2 lah excited kan? even mamat si jantung hati aku tu tk tahu yang aku dah kemarok tahap gaban kat dia. cisss. -,- lepasss tuu kannn... hishh malu lah nak cerita! hahaha boleh jatuh nih saham! >_<
time aku angkat lauk yang baru lepas masak g depan kan... lepass tuu kannn hahah ehhh maluuu nyeeeee!
huh! hehehe lepas tuu kann aku ambik lah 1 sendok taw letak kat tmpt lauk tu, lepas tuu kann hahaha lepass tuu kannn mase aku tengah tarik sendok tuuu... sedok2 tu semua jatuh! hahahah bapakk arr malu siall..
senyap kejap kedai tu. then semua orang yang tengah makan kat situ tgok aku! termasuk lah dia! aduuhh blusing lagi :-$ yang mmber dia dah senyum2.. babi lah!
lepas tu yang si azam tu dari dapur aku dengar suara dia buat "ehem" kuat2! aduhh hahahaha sumpah jantung aku tak henti2 berdegup laju gila babi wehh! hahahahah sialll lahhh cover punya cover last2 malu menimpa! yall lahh! tapi kannn dia tolong aku taw angkt sendok2 taw! haaa itu yang sweet! hua hua hua

tapii kan aku tak tahu lah nama dia apa :(
haa esok dia mesti datang lagi, sbb dia pun suke kat aku tu aku rase. hahaha eee perasan jap! hahaha

esok kalau aku dah tahu nama dia dengan umur dia aku cerita kat korg heh?
amboi kemain lagi aku ni haa gatal!

kbye <3