Target Wedding ^o^

Friday 27 January 2012

eh 'eh -,- hati aku kena curi? hahah choii


e'eh2 blogger! tolong aku :( ceh, hahaha
 aku ada hati kat sorg mamat ni lah, husss diammm2 taww!
mamat ni selalu makan kt kedai makan uncle aku, tapi aku tak perasan sgt dia..
smlm firtstime aku nampak dia datang lunch kat restoren, then time tu jugak aku syok kt dia.. alahaiiii :-$
aku dengan tak malu cakap dengan aunty & uncle aku yang aku syok kat mamat tu. habis 1family aku kecoh! hishh tapi kan! adek aunty aku tu nama dia azam , seriously KEPOH gila wehh dia! ade ke patut dia pergi kat mamat yang aku suka tu then dia kata mcm ni haa kat mamat tu. " eh2 ada mimpi kene patuk ular tak? " hahaha babi tu azam! sumpah 1hari dia kena maki dengan aku. aduhai malu lah aku. # blushing kejap -,- hihi
mamat tu suka makan "siput" taw hahaha dia punya pasal aku sanggop suruh aunty aku masak siput untuk lauk lunch esok. hehehe hmm tak sabarnyeee nak tgok dia datang lagi. haa tapi kan! aku tak pandai ketok siput! hahahaha gelii dohhhh! siput tu bergerak gerak. errrr -,-

eh nnty aku sambung cerite taw! k chaw!