Target Wedding ^o^

Friday 20 January 2012

forever :')


forever alone Haizeera Iskandar Shah :')
To love someone is nothing,to be loved by someone is something,to love someone who loves you is everything.
aku dah tak tahu nak cakap apa lagi dah.. hmm sumpah aku jadi orang paling bodoh dalam dunia. kbye!

me love very close to you.
> now! all ended Haizeera <

i come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly.
aku datang untuk tidak dengan mencari seseorang yang sempurna, tetapi dengan belajar untuk melihat orang yang tidak sempurna dengan sempurna. baru aku tahu yang langit tu tinggi ke rendah..

sumpah aku menaip sambil berulamkan air mata, tapi knp? apesal dgn aku ni? yaALLAH... :'(
 (-sakit rupanya bila terlalu menyanyangi-) apa boleh buat, masa tak boleh berundur. aku redha..

one I want you to know, that I am no other than yourself on my heart. tapi dah lambat, sebab awak bukan milik saya sepenuhnya. thank you have made ​​me happy, although happiness is only temporary. 
I really appreciate it :') kbye
 #Goodnight, 
any time minutes and hours I have never forgotten you.